Wedos emaily se občas nedoručí

Vyřešeno54 zhlédnutíWebhosting
0

Dobry den,

mam problem s tim ze se tu a tam nedoruci emaily a vrati se zpet. Naposledy zachycena zprava jejiz vypis je pouze informativni obsahovala nabice tyto detaily:

Reporting-MTA: dns; gmmr-1.centrum.cz
X-Postfix-Queue-ID: DD0D13512E0
X-Postfix-Sender: rfc822; m***@volny.cz
Arrival-Date: Tue, 20 Sep 2022 08:25:28 +0200 (CEST)

Final-Recipient: rfc822; b***@msjizerska.cz
Original-Recipient: rfc822;b***@msjizerska.cz
Action: failed
Status: 5.7.1
Remote-MTA: dns; wes1-mx2.wedos.net
Diagnostic-Code: smtp; 550 5.7.1 <b***@msjizerska.cz>: Recipient address rejected: sender blacklisted

Final-Recipient: rfc822; k***@msjizerska.cz
Original-Recipient: rfc822;k***@msjizerska.cz
Action: failed
Status: 5.7.1
Remote-MTA: dns; wes1-mx2.wedos.net
Diagnostic-Code: smtp; 550 5.7.1 <k***@msjizerska.cz>: Recipient address rejected: sender blacklisted

prosim cim by to mohlo byt a jak to zpravit? Ci cist pripadne dalsi problemy tohoto typu.

dekuji

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
DS137074 Vybral nejlepší odpověď 21. 9. 2022
0
MB313456 20.33K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

podle hlášky

Recipient address rejected: sender blacklisted

poznáte, že odesilatel je na blacklistu, takže schránka jej odmítá přijmout. Návod na správu blacklistu najdete v článku E-maily – Nastavení v zákaznické administraci.

Role: Podpora
DS137074 Vybral nejlepší odpověď 21. 9. 2022
Prohlížíte 1 ze 2 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.