nefunkční email na Seznamu profi

Vyřešeno402 zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den, mám vytvořený email na Seznamu profi-info@dhrosice.cz, vše fungovalo do chvíle, než se nastavil webhosting. Od té chvíle mi nejde přijímat ani odesílat zprávy, ale MX záznamy Seznamu má nastavené. Můžete mi, prosím, poradit? Děkuji, V.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 15. 2. 2023
0
93.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

obvyklým problémem je, že když při založení webhostingu necháte zaškrtnutou změnu DNS, přepíší se záznamy typu A, AAAA i MX. U domény dhrosice.cz ale vypadají MX záznamy správně nastavené na původní hodnotu (Seznam). SPF záznam doporučuji rozšířit na:

v=spf1 mx a ip6:2a02:2b88:1:4::dc include:spf.seznam.cz include:_spf.we.wedos.net -all

abyste pokryla i maily zasílané z webhostingu.

Zkuste prosím důvod zablokování mailů na Seznamu zjistit přímo u jejich podpory, pokud najdou nějaký problém na straně domény nebo DNS, dejte vědět, podíváme se na to podrobněji.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 15. 2. 2023
0

Já už jim včera právě volala a odkázali mě na Vás, že oni s tím nic neudělají. Zkusím teda i to rozšíření, děkuji.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 15. 2. 2023
0
93.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Ke změně záznamů došlo včera po 1 hodině odpoledne, samotné propsání změny trvá cca 1 hodinu. Pokud jste jim tedy volala v tomto intervalu, je možné, že nové nastavení ještě nebylo propsané. Pokud ale chyba přetrvává i nyní, v záznamech domény nevidím žádný problém (pokud máte správně nakopírované adresy mx serverů, to bohužel zkontrolovat nedokážu). Zkuste tedy zjistit víc podrobností, apoň co konkrétně je tedy třeba v nastavení domény upravit.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 15. 2. 2023
0

Teď jsem do Seznamu volala znovu a prý tam žádnou chybu nevidí, všechno je nastavené správně. Zaslali mi Testovací zprávu a ta byla po několika minutách konečně doručena. Pán říkal, že mohla být chyba v prodlevě přepsání záznamů.

Moc děkuji za pomoc.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 15. 2. 2023