odchozí emaily padají klientům do spamu
Dobrý den,
provozujeme u vás email kapela@jazzpolice.cz a poslední cca měsíc se nám velmi často stává, že nám klienti nereagují na zaslané nabídky a poté, co je znovu kontaktujeme (např. telefonicky) nám jednohlasně říkají, že jim naše emaily padají pravidelně do spamu. Děje se to na různých doménách klientů a je to pro nás velmi nepříjemné, vypadá to neprofesionálně a má to samozřejmě výsledek v podobě neúspěšných zakázek.
Jedná se tedy o problém odchozí, nikoliv příchozí pošty. Konkrétní email: kapela@jazzpolice.cz
Prosím o rady, návrhy řešení či kontrolu z vaší strany. Děkuji, s pozdravem Tomáš Votava, provozovatel.
5 Answers
Chyba nemusí být u Wedosu, ale u Vás, že zaslaný e-mail je „špatně“ napsán, tj. splňuje prvky spamu. Doporučuji před odesláním zákazníkovi poslat e-mail na https://www.mail-tester.com/ a podívat se, jak vypadá z pohledu spamu a použitelnosti, co by šlo zlepšit a podobně.
SPF záznam je taky dobro. 😉
Dobrý den,
doporučuji nastavit SPF záznam pro zvýšení důvěryhodnosti emailu – https://kb.wedos.com/cs/webhosting/e-maily/e-maily-nastaveni-spf-zaznamu
Dobrý den,
děkuji za reakci.
Úpravu nastavení je možné prosím dojednat s vámi jako poskytovatelem? Mám nyní na mysli onen „SPF záznam pro zvýšení důvěryhodnosti emailu“.
Děkuji, Votava.
Výsledky z mailtesteru:
Good stuff. Your email is almost perfect
Score :
7.5/10
You’re not fully authenticated
We check if the server you are sending from is authenticated
-1
[SPF] jazzpolice.cz does not allow your server 46.28.106.45 to use kapela@jazzpolice.cz
-1
Your message is not signed with DKIM
SPF můžete nastavit, viz zmíněný odkaz https://kb.wedos.com/cs/webhosting/e-maily/e-maily-nastaveni-spf-zaznamu