odchozí emaily padají klientům do spamu

Vyřešeno1.74K zhlédnutíDomény
0

Dobrý den,

provozujeme u vás email kapela@jazzpolice.cz a poslední cca měsíc se nám velmi často stává, že nám klienti nereagují na zaslané nabídky a poté, co je znovu kontaktujeme (např. telefonicky) nám jednohlasně říkají, že jim naše emaily padají pravidelně do spamu. Děje se to na různých doménách klientů a je to pro nás velmi nepříjemné, vypadá to neprofesionálně a má to samozřejmě výsledek v podobě neúspěšných zakázek.

Jedná se tedy o problém odchozí, nikoliv příchozí pošty. Konkrétní email: kapela@jazzpolice.cz

Prosím o rady, návrhy řešení či kontrolu z vaší strany. Děkuji, s pozdravem Tomáš Votava, provozovatel.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 6. 3. 2020
0

Výsledky z mailtesteru:
Good stuff. Your email is almost perfect

Score :
7.5/10

You’re not fully authenticated

We check if the server you are sending from is authenticated

-1
[SPF] jazzpolice.cz does not allow your server 46.28.106.45 to use kapela@jazzpolice.cz

-1
Your message is not signed with DKIM

Role: Zákazník
JŠ255861 Změnil status na publikováno 27. 2. 2020
Prohlížíte 1 ze 5 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.