odchozí emaily padají klientům do spamu
Dobrý den,
provozujeme u vás email kapela@jazzpolice.cz a poslední cca měsíc se nám velmi často stává, že nám klienti nereagují na zaslané nabídky a poté, co je znovu kontaktujeme (např. telefonicky) nám jednohlasně říkají, že jim naše emaily padají pravidelně do spamu. Děje se to na různých doménách klientů a je to pro nás velmi nepříjemné, vypadá to neprofesionálně a má to samozřejmě výsledek v podobě neúspěšných zakázek.
Jedná se tedy o problém odchozí, nikoliv příchozí pošty. Konkrétní email: kapela@jazzpolice.cz
Prosím o rady, návrhy řešení či kontrolu z vaší strany. Děkuji, s pozdravem Tomáš Votava, provozovatel.
5 Answers
Výsledky z mailtesteru:
Good stuff. Your email is almost perfect
Score :
7.5/10
You’re not fully authenticated
We check if the server you are sending from is authenticated
-1
[SPF] jazzpolice.cz does not allow your server 46.28.106.45 to use kapela@jazzpolice.cz
-1
Your message is not signed with DKIM