Emaily od dodavatele končí ve spamu
Dobrý den,
Už jsem tu nekolikrát řešil, že všechny emaily od našeho dodavatele nám končí ve spamu. Jak v Outlooku, tak zde na webu jsem nastavil emaily i základní doménu na whitelist, dal jako doporučený odesílatel a všechno možné ale stále nic. Všechno končí ve spamu. Už mě to fakt štve.
3 Answers
Dobrý den,
pokud je takto detekuje více poštovních serverů, tak bude zřejmě k umístění do SPAM koše nějaký vážný důvod. Mohou mít špatně nastavenou doménu, nebo jsou na blacklistu.
Dobrý den,
Mám jak přímo email od člověka se kterým tam vše řeším, tak základní koncovku ve whitelistu. V blacklistu mám pouze 2 adresy, které jsou od někoho jiného.
Mohl byste nám poslat hlavičku zprávy, která nebyla doručena dle očekávání? Podíváme se na to.