Emaily od dodavatele končí ve spamu

1.13K zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

Už jsem tu nekolikrát řešil, že všechny emaily od našeho dodavatele nám končí ve spamu. Jak v Outlooku, tak zde na webu jsem nastavil emaily i základní doménu na whitelist, dal jako doporučený odesílatel a všechno možné ale stále nic. Všechno končí ve spamu. Už mě to fakt štve.

Role:
RM130195 Odpověděl na otázku 11. 3. 2020
0
46.10K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

pokud je takto detekuje více poštovních serverů, tak bude zřejmě k umístění do SPAM koše nějaký vážný důvod. Mohou mít špatně nastavenou doménu, nebo jsou na blacklistu.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Odpověděl na otázku 2. 3. 2020
0

Dobrý den,

Mám jak přímo email od člověka se kterým tam vše řeším, tak základní koncovku ve whitelistu. V blacklistu mám pouze 2 adresy, které jsou od někoho jiného.

Role:
RM130195 Změnil status na publikováno 2. 3. 2020
0
46.10K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Mohl  byste nám poslat hlavičku zprávy, která nebyla doručena dle očekávání? Podíváme se na to.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Odpověděl na otázku 3. 3. 2020