GoldenTlapana
Dobrý den,
nechodí mi upozornění na platbu a expiraci domény. portál client servis nefunguje…potřebuji nastavit účet, abych nemusela platit každý rok.
Děkuji I. Homutová
tlapakova@atlas.cz
737303190
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
PŘ140434 Vybral nejlepší odpověď 3. 9. 2019
1 Odpověď
Dobrý den,
chování služeb před expirací je řešeno v naší znalostní bázi zde -> Nastavení expirace a jeho chování a také jsme na podobný dotaz odpovídali zde -> https://help.wedos.cz/otazka/nechodi-mi-upominky/1887/answer/1890/
Platbu přes trvalý příkaz důrazně nedoporučuji, protože každý rok, respektive každé fakturační období se generuje jiná výzva k platbě. Samozřejmě může také dojít ke změně částky. Jiné platební metody neposkytujeme.
PŘ140434 Vybral nejlepší odpověď 3. 9. 2019