Outlook chce stále heslo
Dobrý den,
po dnešní odstávce se mi děje, že Outlook chce stále heslo. Předtím to nedělalo. Kliknutí na OK nepomáhá, dialogové okno neustále vyskakuje. Dělá mi to u obou webhostingů, resp. u obou zákaznických účtů. Nastavení nebylo nijak měněno. Doteď vše fungovalo bez problému. Co s tím?
5 Answers
Dobrý den,
problém aktuálně prověřují technici, prosíme o trpělivost.
Dobrý den,
zkontrolujte prosím smtp, imap a pop3 servery, které najdete v detailu webhostingu, v klientské administraci zde https://client.wedos.com/webhosting/
Zkontrolujte také porty:
Kombinace portů a zabezpečení :
IMAP – 993/SSL
POP3 – 995/SSL
SMTP – 465/SSL
nebo
IMAP – 143/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 587/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 25 STARTTLS
Zkuste použít různé porty a zabezpečení.
Zkuste toto nastavení odebrat a znovu přidat.
Nebo zkuste přihlášení ještě v https://webmail.wedos.net/ – tím se ověří funkčnost schránky a hesla.
Případně zkuste outlook odinstalovat a opět jej nainstalovat.
Dobrý den, stejný problém.
Bohužel i webmail má problémy s přihlášením. Neustále píše chybné jméno nebo heslo nebo po přihlášení ukazuje:
Také hlásím stejný problém, nejde se přihlásit ani do webmail…
Snad pomohlo když jsem v Zákaznické administraci změnil heslo u emailů (na původní) a vypadá to že to funguje.