Outlook chce stále heslo

Vyřešeno295 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

po dnešní odstávce se mi děje, že Outlook chce stále heslo. Předtím to nedělalo. Kliknutí na OK nepomáhá, dialogové okno neustále vyskakuje. Dělá mi to u obou webhostingů, resp. u obou zákaznických účtů. Nastavení nebylo nijak měněno. Doteď vše fungovalo bez problému. Co s tím?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
Vybral nejlepší odpověď
0
14.10K - WEDOS Internet, a.s. 1 Komentář

Dobrý den,

problém aktuálně prověřují technici, prosíme o trpělivost.

Role: Podpora
Vybral nejlepší odpověď

Už technici na něco přišli?

0
14.10K - WEDOS Internet, a.s. 2 Comments

Dobrý den,

zkontrolujte prosím smtp, imap a pop3 servery, které najdete v detailu webhostingu, v klientské administraci zde https://client.wedos.com/webhosting/
Zkontrolujte také porty:

Kombinace portů a zabezpečení :

IMAP – 993/SSL
POP3 – 995/SSL
SMTP – 465/SSL

nebo

IMAP – 143/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 587/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 25 STARTTLS

Zkuste použít různé porty a zabezpečení.
Zkuste toto nastavení odebrat a znovu přidat.
Nebo zkuste přihlášení ještě v https://webmail.wedos.net/ – tím se ověří funkčnost schránky a hesla.

Případně zkuste outlook odinstalovat a opět jej nainstalovat.

Role: Podpora
publikoval nový komentář

Dobrý den,

mám stejný problém. Aniž bych cokoliv dělal, tak se to za chvíli samo spraví, ale teď už to zas nejede (okno opět vyskakuje). Od rána už je to cca potřetí co to přestalo fungovat a opět samo začalo.

Mám stejný problém, stejná chyba. Outlook chce stále heslo.

0

Dobrý den, stejný problém.

Bohužel i webmail má problémy s přihlášením. Neustále píše chybné jméno nebo heslo nebo po přihlášení ukazuje:

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno
0

Také hlásím stejný problém, nejde se přihlásit ani do webmail…

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno
0

Snad pomohlo když jsem v Zákaznické administraci změnil heslo u emailů (na původní) a vypadá to že to funguje.

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno

Categories