Outlook chce stále heslo

Vyřešeno2.17K zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

po dnešní odstávce se mi děje, že Outlook chce stále heslo. Předtím to nedělalo. Kliknutí na OK nepomáhá, dialogové okno neustále vyskakuje. Dělá mi to u obou webhostingů, resp. u obou zákaznických účtů. Nastavení nebylo nijak měněno. Doteď vše fungovalo bez problému. Co s tím?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 14. 8. 2020
0
55.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 1 Komentář

Dobrý den,

problém aktuálně prověřují technici, prosíme o trpělivost.

Role: Podpora Vizitka: CMS specialista
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 14. 8. 2020
0
55.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 2 Comments

Dobrý den,

zkontrolujte prosím smtp, imap a pop3 servery, které najdete v detailu webhostingu, v klientské administraci zde https://client.wedos.com/webhosting/
Zkontrolujte také porty:

Kombinace portů a zabezpečení :

IMAP – 993/SSL
POP3 – 995/SSL
SMTP – 465/SSL

nebo

IMAP – 143/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 587/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 25 STARTTLS

Zkuste použít různé porty a zabezpečení.
Zkuste toto nastavení odebrat a znovu přidat.
Nebo zkuste přihlášení ještě v https://webmail.wedos.net/ – tím se ověří funkčnost schránky a hesla.

Případně zkuste outlook odinstalovat a opět jej nainstalovat.

Role: Podpora Vizitka: CMS specialista
PB61184 publikoval nový komentář 29. 7. 2020
0

Dobrý den, stejný problém.

Bohužel i webmail má problémy s přihlášením. Neustále píše chybné jméno nebo heslo nebo po přihlášení ukazuje:

Role: Zákazník
MV270050 Změnil status na publikováno 29. 7. 2020
0

Také hlásím stejný problém, nejde se přihlásit ani do webmail…

Role: Zákazník
MV270050 Změnil status na publikováno 29. 7. 2020
1

Snad pomohlo když jsem v Zákaznické administraci změnil heslo u emailů (na původní) a vypadá to že to funguje.

Role: Zákazník
MV270050 Změnil status na publikováno 30. 7. 2020