Email whitelist domény
Podle dokumentace ve vaší KB (https://kb.wedos.com/cs/webhosting/e-maily/e-maily-nevyzadana-posta-spam/#nastaveni-nevyzadanych-odesilatelu) se u záznamů ve whitelistu neprovádí kontrola.
Pokud je odesílatel zprávy nalezen v jednom z těchto seznamů, neproběhne běžná antispamová kontrola a zpráva je rovnou doručena …
Jak přesně má být uveden záznam v případě whitelistu TLD domény:
- odesilatel
user@sub.domain.com
- odesílací server server.domain.com
Chci provést whitelist pro všechny subdomény (*.domain.com
), co mám v admin rozhraní WEDOS uvést?
Mám uvedeno domain.com
i server.domain.com
, ale stále zprávy padají do spamu.
2 Answers
Podle vyjádření Davida Cigánka z WEDOS.cz:
informace ve znalostní bázi ohledně whitelistů již není aktuální, antispamová kontrola nyní probíhá vždy
Pomoci má řešení:
Pokud zprávu přesunete ze Spamu do příchozí pošty, poštovní server se „naučí“ že zpráva není spamem a budoucí podobné zprávy by měl propouštět (toto učení může být potřeba provést opakovaně).