Email whitelist domény

Vyřešeno91 zhlédnutíWebhosting
0

Podle dokumentace ve vaší KB (https://kb.wedos.com/cs/webhosting/e-maily/e-maily-nevyzadana-posta-spam/#nastaveni-nevyzadanych-odesilatelu) se u záznamů ve whitelistu neprovádí kontrola.

Pokud je odesílatel zprávy nalezen v jednom z těchto seznamů, neproběhne běžná antispamová kontrola a zpráva je rovnou doručena …

Jak přesně má být uveden záznam v případě whitelistu TLD domény:

  • odesilatel user@sub.domain.com
  • odesílací server server.domain.com

Chci provést whitelist pro všechny subdomény (*.domain.com), co mám v admin rozhraní WEDOS uvést?

Mám uvedeno domain.com i server.domain.com, ale stále zprávy padají do spamu.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
Vybral nejlepší odpověď
0

Podle vyjádření Davida Cigánka z WEDOS.cz:

informace ve znalostní bázi ohledně whitelistů již není aktuální, antispamová kontrola nyní probíhá vždy

Pomoci má řešení:

Pokud zprávu přesunete ze Spamu do příchozí pošty, poštovní server se „naučí“ že zpráva není spamem a budoucí podobné zprávy by měl propouštět (toto učení může být potřeba provést opakovaně).

Role: Zákazník
Vybral nejlepší odpověď
Prohlížíte 1 ze 2 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.

Categories