kapacita emailu
Dobrý den,
trvale se potýkáme s problémem naplněné emailové schránky. Emaily se snažíme promazávat, avšak nyní jsem zjistila, že kolegyně (email ***@kalie.cz má ukazatel zaplnění 99% a přitom je schránka od emailů vyčištěná. Jsem z toho mírně udivená, jak je toto možné. Můžete se, prosím na naše schránky (4x ***@kalie.cz) podívat a sdělit, co je příčinou.
Děkuji
*** Karin
KALIE s.r.o.
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 26. 9. 2019
1 Odpověď
Dobrý den,
v administraci vidí zaplnění 99% prostoru, ale nikoliv prostoru dané schránky, ale prostoru celého webhostingu, protože dané schránky nemají omezenou kapacitu.
Je tedy potřeba pročistit všechny schránky u dané služby.
Také máte možnost navýšení prostoru:
https://www.wedos.cz/webhosting/navyseni-emailu
Role: Podpora Web: https://blog.wedos.cz/wedos-ziskal-akreditaci-icann-pro-registraci-domen-a-hodlame-ji-vyuzit-naplno Vizitka: Programátor | Získali jsme akreditaci ICANN ...
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 26. 9. 2019