kapacita emailu

Vyřešeno1.11K zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

trvale se potýkáme s problémem naplněné emailové schránky. Emaily se snažíme promazávat, avšak nyní jsem zjistila, že kolegyně (email ***@kalie.cz  má ukazatel zaplnění 99% a přitom je schránka od emailů vyčištěná. Jsem z toho mírně udivená, jak je toto možné. Můžete se, prosím na naše schránky (4x ***@kalie.cz)   podívat a sdělit, co je příčinou.

Děkuji

*** Karin

KALIE s.r.o.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 26. 9. 2019
0
8.06K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

v administraci vidí zaplnění 99% prostoru, ale nikoliv prostoru dané schránky, ale prostoru celého webhostingu, protože dané schránky nemají omezenou kapacitu.

Je tedy potřeba pročistit všechny schránky u dané služby.

Také máte možnost navýšení prostoru:
https://www.wedos.cz/webhosting/navyseni-emailu

Role: Podpora Web: https://blog.wedos.cz/wedos-ziskal-akreditaci-icann-pro-registraci-domen-a-hodlame-ji-vyuzit-naplno Vizitka: Programátor | Získali jsme akreditaci ICANN ...
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 26. 9. 2019
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.