email nestahuje do poštovního klienta thunderbird
Dobrý den,
doposud jsem mohl se přihlásit přes poštovního klienta Thunderbirt a stahovat si emaily. Tento týden to přestalo fungovat z ničeho nic.
Objevuje se hláška viz obrázek. Mohu poprosit o radu co se změnilo nebo stalo v nastavení? Minulý měsíc jsem si pouze prodloužil predplatné na rok. Jinak nic jsem nenastavoval ani neměnil. Děkuji za odpověď.
2 Answers
Dobrý den,
Zkontrolujte, zda nemáte zadaný smtp/imap ve formátu imap.vašedoména.cz/smtp.vasedoména.cz, tak pro tuto doménu není platný certifikát. Musíte mít nastaveny servery z detailu webhostingu zde https://client.wedos.com/webhosting/
smtp, imap a pop3 servery, které najdete v detailu webhostingu, v klientské administraci zde https://client.wedos.com/webhosting/
Kombinace portů a zabezpečení :
IMAP – 993/SSL
POP3 – 995/SSL
SMTP – 465/SSL
nebo
IMAP – 143/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 587/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 25 STARTTLS
Zkuste použít různé porty a zabezpečení.
Zkuste toto nastavení odebrat a znovu přidat
Dobrý den,
jaký máte nastavený IMAP server a port?