email nestahuje do poštovního klienta thunderbird

Vyřešeno64 zhlédnutíDomény
0

Dobrý den,

doposud jsem mohl se přihlásit přes poštovního klienta Thunderbirt a stahovat si emaily.  Tento týden to přestalo fungovat z ničeho nic.

Objevuje se hláška viz obrázek. Mohu poprosit o radu co se změnilo nebo stalo v nastavení? Minulý měsíc jsem si pouze prodloužil predplatné na rok. Jinak nic jsem nenastavoval ani neměnil. Děkuji za odpověď.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
Vybral nejlepší odpověď
0
14.48K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

Zkontrolujte, zda nemáte zadaný smtp/imap ve formátu imap.vašedoména.cz/smtp.vasedoména.cz, tak pro tuto doménu není platný certifikát. Musíte mít nastaveny servery z detailu webhostingu zde https://client.wedos.com/webhosting/

smtp, imap a pop3 servery, které najdete v detailu webhostingu, v klientské administraci zde https://client.wedos.com/webhosting/

Kombinace portů a zabezpečení :

IMAP – 993/SSL
POP3 – 995/SSL
SMTP – 465/SSL

nebo

IMAP – 143/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 587/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 25 STARTTLS

Zkuste použít různé porty a zabezpečení.
Zkuste toto nastavení odebrat a znovu přidat

Role: Podpora
Vybral nejlepší odpověď
Prohlížíte 1 ze 2 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.

Categories