Změna telefonního čísla v registru cz.nic
Dobrý den, v zákaznické administraci jsem si nastavil telefonní číslo. Za jak dlouho se tato změna projeví u CZ.NIC, takže by pak bylo možné provést tříkrokové ověření kontaktu pomocí emailu, SMS a dopisu? Doteď tam nemám uvedené telefonní číslo, takže mi to ověření kontaktu neumožňuje.
To propsání změny se děje automaticky, anebo je třeba někde o to zažádat?
Děkuji.
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
PH86865 Vybral nejlepší odpověď 8. 12. 2020
1 Odpověď
Zdravím,
jen upřesním. Změnu je nutné udělat u Kontaktu na který je doména registrována.
Pro .cz domény to je:
https://client.wedos.com/domain/tools/contact-list.html?reg=cznic&tld=cz
V tabulce vyberte kontakt, který je u domény. Pro změnu je tuším nutné autorizační heslo.
Změna by se měla projevit hned.
PH86865 Vybral nejlepší odpověď 8. 12. 2020