Změna telefonního čísla v registru cz.nic

Vyřešeno883 zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den, v zákaznické administraci jsem si nastavil telefonní číslo. Za jak dlouho se tato změna projeví u CZ.NIC, takže by pak bylo možné provést tříkrokové ověření kontaktu pomocí emailu, SMS a dopisu? Doteď tam nemám uvedené telefonní číslo, takže mi to ověření kontaktu neumožňuje.

To propsání změny se děje automaticky, anebo je třeba někde o to zažádat?

Děkuji.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
PH86865 Vybral nejlepší odpověď 8. 12. 2020
1

Zdravím,

jen upřesním. Změnu je nutné udělat u Kontaktu na který je doména registrována.

Pro .cz domény to je:

https://client.wedos.com/domain/tools/contact-list.html?reg=cznic&tld=cz

V tabulce vyberte kontakt, který je u domény. Pro změnu je tuším nutné autorizační heslo.

Změna by se měla projevit hned.

Role: Zákazník+ Web: https://404m.com Vizitka: Neprogramuj dnes, co nemůžeš debugovat zítra.
PH86865 Vybral nejlepší odpověď 8. 12. 2020
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.