Thunderbird nepříjmá poštu
Dobrý den, cca od 1.12. mi nechodí firemní pošta. Thunderbird píše Připojeno k pop-….wedos.net a tím to končí. Zkoušel jsem i změnu na imap ale stejný výsledek. Ovšem soukromá pošta přes tiscali se stahuje bez problému.
Kolegům kteří stahují poštu ze stejného emailu s tímhle nemají problém.
Jedná se o email *@*.cz.
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 12. 1. 2021
1 Odpověď
Dobrý, vyzkoušel jsem jiný emailový klient a tam to šlo v pořádku. Nakonec byl přeci jen problém s ESETem. Vyřešil jsem ho pomoc:
Díky za pomoc.
Role: Zákazník
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 12. 1. 2021