Thunderbird nepříjmá poštu

Vyřešeno462 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den, cca od 1.12. mi nechodí firemní pošta. Thunderbird píše Připojeno k pop-….wedos.net a tím to končí. Zkoušel jsem i změnu na imap ale stejný výsledek. Ovšem soukromá pošta přes tiscali se stahuje bez problému.

Kolegům kteří stahují poštu ze stejného emailu s tímhle nemají problém.

Jedná se o email *@*.cz.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 12. 1. 2021
0

Dobrý, vyzkoušel jsem jiný emailový klient a tam to šlo v pořádku. Nakonec byl přeci jen problém s ESETem. Vyřešil jsem ho pomoc:

https://support.eset.com/sk/kb3126-pri-pouzivani-internetoveho-prehliadaca-spolu-s-bezpecnostnym-produktom-eset-nie-je-mozne-nacitat-https-stranky-alebo-sa-zobrazuje-chybove-hlasenie-toto-pripojenie-nie-je-doveryhodne

Díky za pomoc.

Role: Zákazník
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 12. 1. 2021