Outlook pošta k odeslání
Při změně poskytovatele internetu mi nejde odeslat pošta z Outlooku. Všechna pošta spadá ihned to složky Outbox a neodešle se.
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 17. 3. 2021
3 Answers
Dobrý den,
pokud se jedná o hosting ds-partner.cz, tak zde žádné omezení odesílání z naší strany nastavené není.
Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
JŠ255861 publikoval nový komentář 17. 3. 2021
Dobrý den,
chyba může být i poskytovatele internetu, doporučím obrátit se na něj, zda má s podobným případem zkušenosti.
Případně zkuste emailovou schránku nastavit znovu – https://help.wedos.cz/navody/webhosting/e-mailovy-klient-microsoft-outlook-office-365/
Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
JŠ255861 Odpověděl na otázku 17. 2. 2021
Bylo nám řečeno, že máme požádat poskytovatele emailu (tedy Wedos) o nějaké „povolení“ pro odchozí maily.
Role: Zákazník
JŠ255861 Změnil status na publikováno 17. 2. 2021