Fakturace – email na zasílání faktur pro klienta
Dobrý den,
naše klientka má u vás registrovanou doménu. Tuto doménu máme ve zprávě my na našem účtu.
Klientce chodí na její starý email faktury pro prodloužení domény a my potřebujeme tento email změnit, aby jí chodili na nový.
Bohužel jsem v administraci tuto možnost nikde nenašel. Prosím, nesměrujete mě? Děkuji.
1 Odpověď
Dobrý den,
změna fakturačních údajů je možná dle návodu zde https://kb.wedos.com/cs/zmena-fakturacnich-udaju-sluzeb
Fakturační údaje naleznete v detailu konkrétní služby→ Kontaktní údaje (odběratel) . V případě změny údajů na zálohovém účtu je nutné nám zaslat autorizovaný požadavek.
Musíte se přihlásit do zákaznické administrace a údaje upravit přímo u konkrétní služby.Ještě nezaplacené objednávky (výzvy k platbě) se po změně fakturačních údajů automaticky vystaví nové (přijdou vám po chvíli e-mailem).Již vystavené účetní doklady (daňové doklady a faktury), zpětně z účetních důvodů neupravujeme.