IMAP chyba přihlášení

Vyřešeno1.02K zhlédnutíWMSIMAP smtp
0

Dobrý den,

nelze se přihlásit do emailového klienta (outlook) na email ****@plotyschuster.cz, vrací se chyba Špatné údaje pro IMAP přihlášení.
Pod stejnými údaji se přes webové rozhraní bez problému přihlásím, ale v klientovy to nejde.

Druhý email *******@plotyschuster.cz nemá s přihlášením do klienta žádný problém a funguje to správně.

Info o přihlašování:
IMAP: wes1-imap.wedos.net (993 SSL)
SMTP: wes1-smtp.wedos.net (465 SSL)

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 1. 10. 2022
0
93.21K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Vlákno nyní uzavírám z důvodu neaktivity. V případě potřeby založte nový dotaz nebo nás kontaktujte pomocí kontaktního formuláře.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 1. 10. 2022
0
93.21K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

adresy vypadají správně, zkuste ještě nastavit různé kombinace portů/zabezpečení:

  • IMAP:
    993 SSL/TLS
    143 STARTTLS
  • SMTP:
    587 TLS
    25 STARTTLS

Projděte také rozšířené nastavení a ujistěte se, že všude používáte zabezpečené připojení. Srovnejte Vaše nastavení s komunitním návodem na Outlook.

Pokud by Vaše nastavení mělo fungovat, ale pořád hlásí chyby, zkuste restartovat aplikaci/počítač. Zrovna u Outlooku toto bývá poměrně častým řešením.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 16. 9. 2022
0

Vyzkoušeno na 3 různých zařízeních a všude stejná chyba.
Ani změna zabezpečení nepomohla.

Role: Zákazník
VH205989 publikoval nový komentář 16. 9. 2022