IMAP chyba přihlášení
Dobrý den,
nelze se přihlásit do emailového klienta (outlook) na email ****@plotyschuster.cz, vrací se chyba Špatné údaje pro IMAP přihlášení.
Pod stejnými údaji se přes webové rozhraní bez problému přihlásím, ale v klientovy to nejde.
Druhý email *******@plotyschuster.cz nemá s přihlášením do klienta žádný problém a funguje to správně.
Info o přihlašování:
IMAP: wes1-imap.wedos.net (993 SSL)
SMTP: wes1-smtp.wedos.net (465 SSL)
3 Answers
Vlákno nyní uzavírám z důvodu neaktivity. V případě potřeby založte nový dotaz nebo nás kontaktujte pomocí kontaktního formuláře.
Dobrý den,
adresy vypadají správně, zkuste ještě nastavit různé kombinace portů/zabezpečení:
- IMAP:
993 SSL/TLS
143 STARTTLS - SMTP:
587 TLS
25 STARTTLS
Projděte také rozšířené nastavení a ujistěte se, že všude používáte zabezpečené připojení. Srovnejte Vaše nastavení s komunitním návodem na Outlook.
Pokud by Vaše nastavení mělo fungovat, ale pořád hlásí chyby, zkuste restartovat aplikaci/počítač. Zrovna u Outlooku toto bývá poměrně častým řešením.
Vyzkoušeno na 3 různých zařízeních a všude stejná chyba.
Ani změna zabezpečení nepomohla.