Tento komunitní návod je aktuální k 7. 4. 2021.
Live chat je moderní, rychlý a jednoduchý způsob spojení s vašimi zákazníky. Přímo na webu je můžete oslovit a nabídnout jim pomoc s objednávkou, nebo vás mohou sami snadno kontaktovat a požádat o radu. Lze nastavit i chatbota, který za vás okamžitě zodpoví nejčastěji kladené dotazy a pomůže se návštěvníkům webu snadno zorientovat.
Postup je funkční pro všechny varianty WebSite.
Smartsupp.com
1. Vytvořte si účet na oficiálním webu projektu. Získejte svůj unikátní kód pro chat box. Uvidíte ho hned po registraci, přijde vám e-mailem, nebo bude k dohledání v nastavení účtu. Kód si zkopírujte.
2. V administraci WEDOS WebSite přejděte do Nastavení stránky. Kód je potřeba vložit do každé stránky, v které se má chat box zobrazovat.
3. Kód pro chat box vložte v Nastavení stránky do pole Vložit Header – tím dojde k vložení kódu mezi značky <head> a </head>. Podobných kódů od různých služeb tam může být vloženo více, není to problém, jen je vkládejte za sebe.
4. Uložte a zveřejněte stránku, hned poté bude chat box dostupný na webu.
Všechny stavové hlášky (Napište nám / Rádi vám odpovíme později), přednastavené otázky a odpovědi chatbota a vzhled chat boxu si nastavte na straně Smartsupp.