503 Service Temporarily Unavailable – jak dál?

Vyřešeno209 zhlédnutíRedakční systémy
0

Dobrý den, moje stránky pekarnakrusta.cz, které spravuji na redakčním systému WordPress od dnešního odpoledne (čas okolo 15:39) přestaly fungovat. Nejdou zobrazit z uživatelského rozhraní ani pro admina. Ukazuje se mi tato hláška:
Service Temporarily Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

Ctete instrukce v nasi znalostni bazi: Chyba 503 Service Temporarily Unavailable

Přes den jsem se spojil s Vaší podporou a pokoušeli jsme se chybu odhalit. Kvůli možnosti nedostatečné paměti jsem si navýšil svůj balíček na „Extra“. Stránky přesto bohužel nelze otevřít. Přes FTP jsem se pokoušel dohledat chybu a opravit ji, také se mi to nepodařilo. V tuto chvíli už bohužel nevím, co dál podniknout. Mohl bych Vás poprosit o pomoc? Můžete se prosím do stránek podívat Vy z WEDOS?

Předem moc děkuji!

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 17. 6. 2024
0
104.78K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Technik dohledal zálohu FTP z 2024-05-17 03:14 a databáze z 2024-05-11 02:15 nebo 2024-05-18 02:15. Data prozatím uložil stranou, aby nedošlo k jejich přepsání novými zálohami.

Požádejte o obnovu přes formulář. Uveďte:

– jméno webhostingu (nebo číslo služby/objednávky)
– žádáte zálohu FTP, DB (název), obojího (v případě databáze označte, kterou verzi chcete, jestli z 11. nebo 18.)
– způsob obnovy (a/b)

a) Přepsat všechna současná data na FTP daty ze zálohy (export databáze bude umístěn na FTP)
b) Nahrát data ze zálohy do samostatné složky na FTP

U webhostingu Extra obnovujeme ze zálohy zdarma, ale protože tato záloha je z verze NoLimit a Extra můžete v rámci zkušební doby ještě zrušit, je možné, že Vás technik ještě požádá o souhlas s poplatkem za obnovu, který je 500 Kč bez DPH. Rozhodnutí o tomto poplatku je v jeho kompetenci.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 17. 6. 2024
0
104.78K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

Vaši otázku předávám na technické oddělení. Kolegové zpravidla reagují během 1 pracovního dne, v závislosti na vytížení a složitosti dotazu.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 23. 5. 2024
0
104.78K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

podle technika dochází k vyčerpání memory_limit, ale konkrétněji Vám poradit nedokážeme. Zkontrolujte logy, jestli v nich najdete nějakou nápovědu, případně můžete zkusit postup pro řešení bílé smrti WordPressu podle tohoto návodu – pokud je tam někde rozbitý kus kódu, mohlo by to pomoct.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 23. 5. 2024
0

Dobrý den, bylo by prosím možné obnovit web ze zálohy?

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 23. 5. 2024