Affiliate provize za hosting pro klienta

Vyřešeno418 zhlédnutíWebhostingaffiliate provize
0

Dobrý den,

když si klient objedná WWW tak počítá s tím, že mu rovnou zařídím i hosting i doménu. Rád bych využíval affiliate program, ale mám pár otázek:

  • Mohu vymazat cache prohlížeče, změnit IP adresu přes VPN a přes svůj affiliate odkaz objednat hosting? (u vaší konkurence to tak funguje)
  • I když bych změnou IP adresy mohl využít affiliate odkazu pro koupě hostingu pro klienta, tak co se týče kreditní karty? Pokud budu neustále kupovat ze své firemní kreditní karty hostingy pro své klienty přes affiliate odkaz, mám pak nárok na provizi?

Pokud nic z výše uvedeného nebude fungovat, protože to tak či tak bude muset zaplatit můj Klient (aby byla jiná kreditní karta), tak Affiliate program v tomto směru pro mne ztrácí smysl. Jednodušší pak pro mne bude kupovat doménu a hosting u jiného poskytovatele za menší cenu (konkrétně o 143,-) a jenom si naúčtovat poplatek za zřízení domény a hostingu.

Nebo existuje ještě nějaké jiné řešení?

Preferoval bych spíše odpověď na mé otázky, než-li odkaz na Affiliate program podmínky.

Předem děkuji za odpověď.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 17. 3. 2023
0
530 Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Nejdříve v krátkosti proč tato omezení jsou.

Partnerský program WEDOS obsahuje určitá technická omezení, které mají zabránit, aby jej zákazník zneužíval pro získání slevy. Výraznou slevu je možné získat jiným způsobem, například z našich pravidelných newsletterů.

Je třeba si uvědomit, že odměna za zprostředkování nové služby je vyplácena z rozpočtu na reklamu a marketing. Radši dáme peníze partnerům, kteří nám pomáhají dlouhodobě propagovat značku WEDOS, než například do PPC. Náklady na provoz služby samotné jsou po odečtení provize vyšší. Fakticky tak na ní první rok proděláváme.

Víme však, že většina zákazníků je u nás dlouhodobě spokojena a službu v následujících letech prodlouží dokud jí budou potřebovat. Jen zanedbatelné procento zákazníků odejde ke konkurenci. Část se navíc do roka vrátí zpět. Náklady na provizi se nám tak vrátí v následujících letech.

Situace: Starám se o weby zákazníků a sám je pro ně zřizuji

V tomto konkrétním případě existují dvě varianty. Jedna z nich umožňuje používání našeho partnerského programu a druhá ne, ovšem to neznamená, že prodejem našich služeb vašim zákazníkům nemůžete vydělávat.

Jak správně použít partnerský program pro prodej služeb WEDOS Vašim zákazníkům

Aby bylo možné využít náš partnerský program, musí mít Váš zákazník vytvořený vlastní zákaznický účet a služba musí být vedená na něj. To Vás však nijak nelimituje se o ní dále starat, máme k tomu vlastní nástroje.

Zákazník by si měl sám vytvořit svůj zákaznický účet protože:

  • Odsouhlasí naše smluvní podmínky.
  • WEDOS je dodavatelem služby.
  • Všechny smlouvy a dokumenty (fakturace, zpracovatelské smlouvy atd.) jsou mezi zákazníkem a WEDOS.
  • Výzvy k úhradě budou chodit jemu.
  • Všechny služby jsou vedeny na něj, čímž se vyhnete do budoucna třeba soudním sporům kvůli převodu služby (řešíme pravidelně).

Zákazník následně provede objednávku služby:

  • Správně by měl zákazník provést objednávku sám, pokud jí provedete jeho jménem, je třeba k tomu mít alespoň ústní souhlas a seznámit jej se smluvními podmínkami.
  • Partnerský program má řadu ochran, pokud provedete objednávku ze stejného počítače, nemusí se započítat. V takovém případě je třeba kontaktovat našeho affiliate managera.

Následně vám zákazník přidělí přístupová práva ke službě prostřednictvím funkce Oprávnění uživatelé.

Situace: Starám se o kompletně o všechno včetně placení

Pokud za zákazníka i služby platíte, tak bohužel náš partnerský program používat nelze. Služby už totiž nedoporučujete, ale přímo (pře)prodávate. To Vás samozřejmě nijak neomezuje si účtovat provizi nejen za první rok, ale i za prodloužení, kterou pak budete fakturovat Vašim zákazníkům.

Můžete:

  • Sledovat naše akce. Pokud najdete kupón na 60% slevu tak vám nic nebrání koupit zákazníkovi službu se slevou 60 % ale naúčtovat jí bez slevy.
  • Přidat si provizi například 20 % za Vaši správu. Není ostudou říct si provizi za to, že se zákazníkovi staráte o službu i papírově. Hlídáte kdy co expiruje, udržujete údaje vždy aktuální, monitorujete dostupnost a kvalitu služby atd.
Role: Podpora
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 17. 3. 2023
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.