Aplikace Pošta ve Win10 neodesílá maily na adresy @gmail.com

Vyřešeno722 zhlédnutíDomény
0

Dobrý den,

z mojí mailové adresy ****@kalista.fun se v aplikaci „Pošta“ ve Win10 neodesílají maily na adresy @gmail.com. Na jiné (např. firemní) domény u Gmailu to funguje normálně, stejně tak na jakékoli ostatní adresy. Příjem mailů funguje normálně. Jakákoliv zpráv odeslaná na @gmail.com se mi vrátí z touto hláškou:

This is the mail system at host wes1-so1.wedos.net.

I’m sorry to have to inform you that your message could not

be delivered to one or more recipients. It’s attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can

delete your own text from the attached returned message.

The mail system

<****@gmail.com>: host gmail-smtp-in.l.google.com[142.250.27.27]

said: 550-5.7.1 [46.28.106.43] Messages missing a valid messageId header

are not 550 5.7.1 accepted.

s11-20020a1709067b8b00b0073d60357720si5203609ejo.337 – gsmtp (in reply to

end of DATA command)

Tento problém je pouze v této aplikaci „Pošta“ ostatní e-mailoví klienti (Outlook, pošta v MacBooku, pošta v mobilu) tento problém nedělají.

Děkuji za radu, DK

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 13. 9. 2022
0
96.27K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

podobný problém se v různých klientech objevuje poslední dobou poměrně často. Zatím bohužel nevím, co chybu způsobuje. Děkuji za seznam klientů, které fungují, a které ne – předávám k řešení. Jinou radu, jak chybu případně řešit z Vaší strany, než použití jiného poštovního klienta, Vám bohužel zatím dát nemůžu.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 13. 9. 2022
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.