Automatická migrace webu + databáze a e-mailů právě spuštěna!!!

Doporučené9.01K zhlédnutíAutomatická migracemigrace migrace webu
-3

Máte-li jakýkoliv dotaz k právě spuštěné automatické migraci dat + databáze a e-mailů, dejte nám vědět.

Základní informaci naleznete na webu migrace webu na 1 kliknutí a na webu migrace e-mailů na 1 kliknutí

Taktéž jsme pro Vás připravili kompletní návod krok za krokem, co budete potřebovat a jak bude migrace probíhat v naší znalostní bázi

Automatická migrace webu na 1 kliknutí

Automatická migrace e-mailů na 1 kliknutí

KH361658 Odpověděl na otázku 29. 2. 2024
0

Dobrý den,

mohu použít automatickou migraci dat + databáze a e-mailů na jedno kliknutí, pro přesun webu, který mám u Wedosu, na jiný webhosting a doménu zaregistrovanou u Wedosu?

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 5. 2. 2022
0
91.47K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

ano, automatickou migraci můžete použít i v rámci WEDOSu.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 5. 2. 2022
0

Děkuji.

Role: Zákazník
MB313456 odznačil odpověď jako nejlepší 5. 2. 2022
0

Dobrý den, migrace 2 e-mailových schránek probíhá už cca 21 hodin a stále není hotová. Nevyhovuje mi to, prosím o rychlejší řešení. Děkuji

Role: Zákazník
PK265670 publikoval nový komentář 16. 2. 2022
2

Dobrý den, od cca 23.6.2022 řeším migraci webhostingu, e-mailů a domény k Wedos. Při migraci webhostingu nebyl správně převeden web – nezobrazuje se a nefunguje správně. Vyměněných hromada e-mailů, poslaných x návodů, které neřešily můj problém, na který jsem se dotazovala a potřebovala vyřešit. Řešila jsem to s x lidmi na podpoře, opakovaně jsem musela vysvětlovat problém/dotazy, který potřebuji vyřešit. Byly mi zasílány obecné návody, které často neřešily můj problém. Velice obtížná komunikace se dostat k tomu, co potřebuji, abych mohla provést „automatickou migraci“.

Dnes je 3.7.2022 a dozvídám se, že můj problém s migrací webhostingu nebyl předán technikům, aby byl problém odstraněn…

Můžete mi prosím zajistit odstranění chyb v nejbližším možném termínu, aby bylo možné finálně dořešit migraci? Aby se mi správně zobrazovaly webové stránky a plně fungovaly, jak mají? Dejte mi prosím vědět. Děkuji

Role: Zákazník
JŠ255861 publikoval nový komentář 8. 7. 2022
2

Dobrý den,

Upozorňuji na jednu zákeřnost ve funkci migrace dat.

Při automatické migraci dostanete doménu jako alias zdarma na otestování webu, logicky očekáváte že migrovaná data se nahrají do složky pro tu aliasovou doménu www/domains/nazev-domeny,

jenže ne,

data se nahrají do složky pro hlavní doménu a smažou všechny data v té složce. Pokud tam něco máte tak o to přijdete a máte smůlu. Podpora wedosu vám jen za poplatek nabídne zálohu. A můžete si za to sami, protože tam někde dole v poznámce je uvedené že se data ve složce smažou a nahrazena novými daty. O jakou složku se jedná, to už uvedené není.

Role: Zákazník
MB313456 publikoval nový komentář 19. 12. 2022
0

Dobrý den,

prosil bych o pomoc, nedaří se mi migrovat web.

Píše to tuto chybu:

Chyba (9: Source DB error)

Děkuji za pomoc.

Role: Zákazník
MB313456 publikoval nový komentář 3. 1. 2023