Automatické mazání přečtených mailů

Vyřešeno904 zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den, od pátku minulého týdne se po přečtení po ca. 30 minutách maží maily z adresy jaromir@kasal.cz, a to na obou zařízeních, kde je tato adresa nastavena (MacBook Air, iPhone – na obou je aplikace MS Outlook). Mnou žádná změna nastavení provedena nebyla. Můžete mi prosím poradit, jak tento problém odstranit?

Děkuji

Jaromír Kasal

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 25. 6. 2021
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Vlákno nyní uzavírám z důvodu neaktivity. V případě potřeby založte nový dotaz nebo nás kontaktujte pomocí kontaktního formuláře.

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 25. 6. 2021
0
49.29K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

na vině bude nějaké nastavení outlooku, zkuste projít nastavení schránek popř. schránky z klienta odebrat a přidat. Stav e-mailů doporučuji zkontrolovat i na https://webmail.wedos.net/

Role: Podpora
PK265670 Odpověděl na otázku 10. 5. 2021
0

Dobrý den, nastavení jsem kontroloval, účet smazal, znovu nastavil, kontroloval poštu na https://webmail.wedos.net, nicméně poslední příchozí pošta je ve čtvrtek minulý týden a i mnou odeslané testovací maily z jiných adrese, případně i z různých zařízení se v doručené poště neobjevují. Problém je asi jinde, než v nastavení MS Outlook. Prosím o info, případně o vyřešení problému. Děkuji, JK

Role: Zákazník
MV270050 Změnil status na publikováno 11. 5. 2021
0
55.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

znáte nějaký konkrétní email, který byl smazán ?

– co nejpřesnější datum a čas zprávy
– e-mailová adresa odesílatele
– e-mailová adresa příjemce

Role: Podpora Vizitka: CMS specialista
MV270050 Odpověděl na otázku 12. 5. 2021