Automatické mazání přečtených mailů
Dobrý den, od pátku minulého týdne se po přečtení po ca. 30 minutách maží maily z adresy jaromir@kasal.cz, a to na obou zařízeních, kde je tato adresa nastavena (MacBook Air, iPhone – na obou je aplikace MS Outlook). Mnou žádná změna nastavení provedena nebyla. Můžete mi prosím poradit, jak tento problém odstranit?
Děkuji
Jaromír Kasal
4 Answers
Vlákno nyní uzavírám z důvodu neaktivity. V případě potřeby založte nový dotaz nebo nás kontaktujte pomocí kontaktního formuláře.
Dobrý den,
na vině bude nějaké nastavení outlooku, zkuste projít nastavení schránek popř. schránky z klienta odebrat a přidat. Stav e-mailů doporučuji zkontrolovat i na https://webmail.wedos.net/
Dobrý den, nastavení jsem kontroloval, účet smazal, znovu nastavil, kontroloval poštu na https://webmail.wedos.net, nicméně poslední příchozí pošta je ve čtvrtek minulý týden a i mnou odeslané testovací maily z jiných adrese, případně i z různých zařízení se v doručené poště neobjevují. Problém je asi jinde, než v nastavení MS Outlook. Prosím o info, případně o vyřešení problému. Děkuji, JK
Dobrý den,
znáte nějaký konkrétní email, který byl smazán ?
– co nejpřesnější datum a čas zprávy
– e-mailová adresa odesílatele
– e-mailová adresa příjemce