Autorizační heslo nechodí na email
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, měnil jsem komplet nastavení domény, login, mail, adresář kontaktů na správné a stále mi nechodí email s autorizačním heslem pro převod domény. Chodí jen upozornění o přihlášení do účtu, ale chceme převést doménu palirna-podlipou.cz pod jiný účet, taktéž u Wedosu. Snažili jsme se heslo vygenerovat minimálně 20x a stále nechodí.
Předem děkuji za pomoc
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
PH86865 Vybral nejlepší odpověď 5. 6. 2020
2 Answers
Dobrý den,
neukládají se e-maily do SPAM koše nebo do nějakého filtru?
RM130195 Odpověděl na otázku 3. 6. 2020
Kontrolovali jsme a ani do spamu to nechodí, spíš bych potřeboval zkontrolovat, jestli se to autorizační heslo posílá vůbec a na správnou adresu.
Role: Zákazník
RM130195 Změnil status na publikováno 4. 6. 2020