Cenová politika pro stálé klienty. Neférové ceny.
Proč mám platit za doménu roční poplatek 156kč když standardní cena, za kterou je doména nabízena je 33kč na rok a to nemluvím o akci na 10 let za zvýhodněnou cenu? A to samé se týká i webhostingu. Proč jako stálý několikaletý zákazník nemám možnost získat zvýhodněnou cenu?
Děkuji za vaši odpověď.
1 Odpověď
Dobrý den,
cenu domén bohužel neurčujeme my, ale registr domén. Oni určují za kolik se bude registrovat a za kolik prodlužovat. Většina registrů u nových doménových koncovek se snaží nabrat nějaké větší čísla, aby tu svou v konkurenci stovek dalších mohli lépe prosazovat. Proto nabízí výhodnější podmínky při registraci na první rok. Prozatím prodloužení moc neřeší, ale třeba se to do budoucna změní. Pokud by nám nabídli slevu na prodloužení, tak jí zákazníkům určitě nabídneme.
Co se týká .eu domény a akce na 10 let, tak to je záležitost EURid. Oni dělají tuto akci zhruba 2x do roka na 10 dní. Snažíme se tuto akci zařadit do naší nabídky vždy.
Ohledně webhostingu, tam je problém, že buď můžeme naše zisky dát zpět zákazníkům jako slevy a nikam se neposunout, anebo investovat do lepšího hardware, vylepšování infrastruktury, dalších zaměstnanců atd. Už od začátku si volíme tu druhou variantu a věříme že je to znát. Nedávno jsme přesunuli data webhostingů a VPS na nové úložiště HPE 3 PAR StoreServ Storage 8450, připravujeme novou velmi efektivní ochranu, kterou už využívá řada našich zákazníků, za 10 let jsme nemuseli zdražit kvůli rostoucím cenám elektřiny a ani to díky tomuto nemáme v plánu. Je toho však daleko více co zlepšujeme.