certifikát zabezpečení který nelze ověřit
po spuštění outlooku se mi objeví hláška s oknem Server ke kterému jste připojení používá certifikát zabezpečení který nelze ověřit. Cílový hlavní název je nesprávný. Kliknu na zobrait certifikát, uložím kam se automaticky chce a a po restartu to udělá zas.
1 Odpověď
Dobrý den,
zkontrolujte prosím smtp, imap a pop3 servery, které najdete v detailu webhostingu, v klientské administraci zde https://client.wedos.com/webhosting/
použijte následující:
SMTP(S): wes1-smtp.wedos.net
IMAP(S): wes1-imap.wedos.net
POP3(S): wes1-imap.wedos.net
Zkontrolujte také porty:
Kombinace portů a zabezpečení :
IMAP – 993/SSL
POP3 – 995/SSL
SMTP – 465/SSL
nebo
IMAP – 143/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 587/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 25 STARTTLS
Zkuste použít různé porty a zabezpečení.
Zkuste toto nastavení odebrat a znovu přidat