Chat je zrušený?

Vyřešeno2.35K zhlédnutíRedakční systémy
0

Dobrý den, chat je zrušený?

J.Z.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
Vybral nejlepší odpověď
-1
RM130195 40.28K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

přikládám názornější ukázku.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer (WEDOS WebSite, WEDOS OnLine).
Vybral nejlepší odpověď
-1
RM130195 40.28K - WEDOS Internet, a.s. 1 Komentář

Dobrý den,

není zrušený, odkaz najdete v detailu každé služby v nadpisu.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer (WEDOS WebSite, WEDOS OnLine).
publikoval nový komentář

„není zrušený, odkaz najdete v detailu každé služby v nadpisu.“

Dobrý den,
asi profesní slepota, ale nemohu ten odkaz na chat najít, můžete jej uvést třeba sem?

1

Dobrý den,

online podpora nebyla zrušena, pouze byla upravena tak, aby byla méně viditelná.

Jelikož se často opakovali otázky. Proto vniklo toho „fórum“.

Nikoho už nebavilo odpovídat např. 30x denně na otázku jak rozšířit disk atd…

Role: Zákazník+ Web: https://jakubsarm.eu/ Vizitka: Jmenuji se Jakub a rád Vám poradím ohledně CSS, HTML, PHP a TypeScriptů. Popřípadě správa VPS serverů, domén a DNS.
odznačil odpověď jako nejlepší
1

Jo, je to super muset teď hledat v tomhle bazmeku, kde je odkaz na Chat, když potřebuju věc, kterou nejde vyřešit jinak než komunikací s techniky :-D. Chápu co je cílem, ale v porovnání s jinými webhostery už nemůže být wedos za větším „firewallem“ v ohledu příjemnosti komunikace zákazníka s poskytovatelem služby.

Standard je telefonní číslo vpravo nahoře na homepage, ale chápu, že by to zase nebylo tak levný :).

Role: Zákazník
odznačil odpověď jako nejlepší