Chyba exportu do CSV (vše)

Vyřešeno161 zhlédnutíZákaznická administracecsv export
0

Dobrý den,
nalezl jsem chybu v administraci, kdy u záznamů domény v DNS chci exportovat všechny záznamy do CSV:

Pokud exportuji do CSV (první volba), funguje OK. Pokud chci exportovat do CSV vše (druhá volba), viz screenshot výše, exportuje se sice vše, ale řádky, která obsahují příliš dlouhý text a v administraci je možné je rozkliknout volbou [zobrazit celý záznam] se exportují právě s tímto textem místo se skutečnými daty, viz řádek v souboru CSV, co se mi vytvořil:

„“;“default._domainkey“;“3600″;“TXT“;“v=DKIM1; k=rsa; p=MIIBIjANBgkqhkiG9w0BAQEFAAOCAQ8A…[zobrazit celý záznam]“;““

Role: Zákazník+ Web: https://socl.cz/slevove-kupony-wedos Vizitka: Zákazníkem od roku 2011... :-)
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MZ61249 Vybral nejlepší odpověď 9. 10. 2025
0
143.87K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Komentář

Dobrý den,

díky za nahlášení problému, podařilo se mi jej replikovat, předávám vývojovému oddělení.

Role: Podpora Web: https://kb.vedos.cz Vizitka: VEDOS Specialista na Znalostní bázi
MZ61249 Vybral nejlepší odpověď 9. 10. 2025
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.