Chyba „The uploaded file exceeds the maximum upload size of your server.“

Vyřešeno208 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

používám u vás webhostingové No Limit, tedy s parametry umožňující nahrávat soubor o velikostí až 128 Mb. Na doméně provozuji redakční systém WP a na něm mimo jiné používám kontaktní formulář Contact form 7 s možností návrat fotky. Zde mi dnes ráno jako adminovi na front-endu vyhodilo chybu „The uploaded file exceeds the maximum upload size of your server.“ při nahrávání. Nejprve jsou zkoušel fotku s cca 120 Kb a následně dokonce jen 80 Kb fotku. Avšak kdy mi to hodilo tuto chybu. Chyba naskočila zlomku vteřiny takže nedošlo k time-outu. Ihned po chybě jsem stránku refreshnul a po refreshi zde fotky skutečně nebyly (script mi vrací náhledy nahraných fotek po uložení a resfreshi stránky). Když jsem se na stránku vrátil asi za 5 minut (hledal jsem limit na wedosu). Udělal refresh znovu (nepokoušel jsem se fotky znovu nahrát) tak se tam již fotky byly –> musely se nahrát i přes chybovou hlášku. Následně jsem již volně mohl nahrávat (zkoušel jsem i 20 Mb fotku. bez problému). Takovéto náhodné výpadky se mi však stávají častěji. Web má nyní velmi malý trafic a je tedy vyloučené aby v jedno chvíli uploadovalo tolik lidí abychom společně překročili limit 128 Mb.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
Vybral nejlepší odpověď
0
JŠ255861 35.88K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Vlákno nyní uzavírám z důvodu neaktivity. V případě potřeby založte nový dotaz nebo nás kontaktujte pomocí kontaktního formuláře.

Role: Podpora Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
Vybral nejlepší odpověď
0
TJ285257 17.56K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

o jakou doménu se prosím jedná?

Role: Podpora
Odpověděl na otázku
0

Dobrý den,

jedná se o doménu https://novinissimo.cz

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno
0
TJ285257 17.56K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

Můžete zkusit v menu příplatkových služeb webhostingu aktivovat accesslog a errorlog, jednou za měsíc lze aktivovat na 24hodin zdarma, k zápisu do souboru dojde do půl hodiny, z těchto logů je pak možné odhalit možné příčiny.

Accesslog a errorlog u webhostingu

Případně nahrávejte media přes FTP.

Role: Podpora
Odpověděl na otázku
0

Dobrý den,

právě (3.6 v 14:20) jsem accesslog i errorlog aktivoval. Předpokládám však, že abychom danou chybu zachytili musí k ní v následujících 24 hodinách dojít. Pokud se nevyskytne tak zpětně asi nic zanalyzovat nedokážeme. Je to tak?

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno
0

update..pár minut po aktivaci access a errorlogu se mi při pokusu o simulaci chyba opět vyskytla. Kde tedy prosím najdu výstupy těchto chyb?

Role: Zákazník
publikoval nový komentář

Dobrý den,
logy naleznete zde https://client.wedos.com/webhosting/logs.html?id=195280 , zpětně bohužel ne. ( po aktivaci vyčkejte 30 min, než se nahrají, jinak jsou logy prázdné )