chybová hlášení při přihlášení se do mailů

Vyřešeno242 zhlédnutíDomény
0

Při přihlašování se na maily, které provozujeme v rámci daňové kanceláře – tj. např. lub****.pa**@palov*-****.*z (je tam více mailů, dotaz platí pro všechny z nich) se při přihlášení se prostřednictvím internetových prohlížečů (Opera, Google Chrome, ale i Internet Explorer) se bez výjimky stává, že po zadání správných údajů ohledně mailové adresy a hesla se při prvním přihlášení objeví chybové heslo že buď adresa nebo heslo bylo nesprávné. Teprve při druhém přihlášení je toto provedeno hladce. I když jsem si stoprocentně jistý, že k žádné chybě v psaní adresy či hesla nedošlo, tak přesto první přihlášení se neprojde a chybové hlášení se vždy objeví. což je podle mne možný projev toho, že při prvním přihlášení se aktivuje nějaká třetí strana, která má pak ohledně komunikace na mailu info či přístup.

Aniž bych byl v nějaké zvýšené míře podezíravý, nemohu se ubránit dojmu, že naše komunikace přes vaše mailové rozhraní takto může být někým třetím sledována. Bylo by možné ověřit u vás zda se tento problém objevuje i u jiných uživatelů domény od WEDOS či zda někdo ono chybové hlášení o nesprávných přihlášeních již řešil a zda mé úvahy o možném náznaku toho, že máme tzv. napíchlé maily (což pokud je provedeno soukromou osobou tak by mi to extrémně vadilo) jsou oprávněné nebo zcela nesprávné.

Děkuji

Lubomír P.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
Vybral nejlepší odpověď
0

Ak používate roundcube ako webmail klient, tak aj mne sa to stáva aj mimo wedosu. Bude to zrejme nejaký problém s cache.

Role: Zákazník+ Web: https://www.mitsoft.sk Vizitka: Venujem sa programovaniu, optimalizácií a affiliate. Poradím Vám s DNS záznamami, htaccess, wordpressom, linuxom, php, sql a všeobecne s webovými technológiami.
Vybral nejlepší odpověď

Categories