Databáze emailů

Vyřešeno286 zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den, chtěl jsem se vás zeptat, zda je možné dohledat odeslané emaily starší než 3 roky z mého email účtu u wedos. Odeslaná pošta se mě pravděpodobně maže po 3letech?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 29. 5. 2024
0
108.86K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Můžeme Vám obnovit e-maily smazané nejvýš před týdnem. Samotné datum odeslání/přijetí e-mailu nerozhoduje.

Pokud víte jistě, že ke smazání došlo nejdéle před 7 dny, požádejte o obnovu přes formulář. Uveďte:

  • Název schránky k obnově
  • Datum smazání e-mailů
  • Souhlas s cenou obnovy 500 Kč bez DPH (běžná cena pro obnovu ze zálohy webhostingu NoLimit).

Pokud došlo ke smazání před delší dobou, zálohu už bohužel mít nebudeme.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 29. 5. 2024
0
108.86K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

pošta se automaticky nemaže vůbec. Pokud došlo ke smazání ne déle než před týdnem, můžeme poštu dohledat bez ohledu na stáří e-mailu, ale pokud byl smazaný před delší dobou, zálohu nejspíš mít nebudeme.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 13. 5. 2024
0

Dobrý den,

Děkuji za odpověď.

Je možné tedy dohledat všechny emaily odeslané na l.vanasek@seznam.cz?

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 14. 5. 2024
0
108.86K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

omlouvám se, odpověděl jsem trochu zavádějícím způsobem, místo slova dohledat jsem měl správně použít obnovit. V zálohovaných e-mailech vyhledávat nelze, před provedením obnovy Vám tedy nedokážeme říct, jestli obsahuje zprávy pro určitého adresáta, nebo splňuje jiná kritéria.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 14. 5. 2024
0

Je teda možné obnovit odeslané emaily z roku 2021 v úseku od března do října?

Tato záležitost je pro nás důležitá , jedná se o soudní spor.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 15. 5. 2024