Detail objednávky č. 3223138236

Vyřešeno82 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

ohledně objednávky 3223138236. Propadl zde webhosting aniž bych o tom věděl jelikož je to pod účtem majitele takže bych se chtěl zeptat zda je možné webhosting obnovit ze zálohy jelikož nemám žádnou zálohu webu. Obratem webhosting zaplatíme.

Děkuji

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Změnil status na publikováno 12. 3. 2024
0
111.32K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

webhosting flidrgarage.cz expiroval před více než 30 dny a systém jej smazal. V souladu s GDPR nemáme k dispozici zálohy.

Webhosting můžete založit znovu, ale obnova dat z naší strany není možná.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 12. 3. 2024
0

Dobrý den,

vím že webhosting expiroval, klient mi to řekl až dnes že si všiml že web neběží. Takže jsem přišel kompletně o celý web jelikož klient nezaplatil?

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 26. 2. 2024
0
111.32K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Bohužel, je to přesně tak.

Systém nezaplacené služby vypíná den po expiraci. Pokud zákazník web přímo nevypoví, běží 30-denní lhůta (počítaná ode dne expirace), kdy je web vypnutý, ale zaplacením jej můžete opět aktivovat. Pokud službu v této době neprodloužíte, musíme všechna data včetně záloh smazat.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 26. 2. 2024