DKIM a smtp na Wedos

Vyřešeno4.40K zhlédnutíDoményDKIM
3

Dobrý den,

kdy konečně wedos začne používat DKIM pro smtp?

Myslím, že v dnešní je pro zajištění doručování je téměř nuntostí SPF, DKIM a DMARC. Pochopitelně s ohledem na potlačování spamu. Tím, že zprávy nepodepisujete zbytečně diskreditujete Váš hosting a přijde mi to jako škoda. Máte k tomu nějaký praktický důvod? Ostatní hostingy (které znám), normálně podepisují všechny zprávy, bez ohledu na to zda jsou odeslány přes mail() nebo přes poštovní server.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 2. 1. 2023
0
46.10K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

máme vše připravené pro testovací provoz DKIM. Máte zájem se zapojit do testování, než službu zpřístupníme všem?

Co díky DKIM získáte:
– Poštovní server příjemce si může ověřit, že zpráva byla opravdu odeslána z dané domény – Brání podvržení vašeho e-mailové adresy.
– DKIM zvyšuje důvěryhodnost e-mailových zpráv, protože poskytuje důkaz, že zpráva nebyla po odeslání pozměněna.
– Poštovní servery mohou využít informace získané z DKIM k lepšímu filtrování nežádoucí pošty – Pokud se za vás nikdo nemůže vydávat, mohou vás dát na whitelist.
– DKIM je široce rozšířený, podporují jej i známé freemaily jako Gmail anebo český Seznam – Používání DKIM může výrazně snížit šanci, že váš e-mail bude označen za spam.

Hlavičky e-mailů podepisujeme přímo naší doménou WEDOS, nikoliv doménou odesilatele. Ničemu by to nemělo vadit a nám to ulehčí hromadné nasazení do budoucna.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 2. 1. 2023
0

Dobrý den,

možná vám pomůže tento odkaz, kde se již řešil DKIM.

Jak overit domenu pro email adresu DKIM

LB285258 publikoval nový komentář 4. 6. 2021
3

Dobrý den, pod odkazem není odpověď na otázku. Všichni diskutující si jsou vědomi, že v současnosti DKIM na SMTP nepodporujete, nás ale zajímá proč, a kdy bude podpora DKIM na SMTP zavedena.

Nechce se mi přesouvat služby jinam, ale komunikace se zákazníky je v současnosti ze strany Wedosu naprosto mizerná. Zejména když se jedná o divná rozhodnutí, která nejste schopni normálně obhájit.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 4. 6. 2022
1

Řešíme stejný problém!

Role: Zákazník
TJ285257 publikoval nový komentář 16. 7. 2022
0

Wedos je dobrý jako parkoviště domén, bohužel s poštou fungovat neumí. Doporučuji OneBit, tam Vám ze vším poradí do půl hodiny od autorizovaného požadavku, popřípadě pomůžou s nastavením. Mimochodem poštu podepisují standardně i DKIMem, takže né že ji musíte posílat jen přes mail(), aby někomu došla řádně podpsaná (= nespam). To ale asi dělají všichni kromě Wedosu.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 19. 7. 2022
0
46.10K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 1 Komentář

Dobrý den,

děkujeme za podněty, předaly jsme je vývojářům mailserveru. Prozatím prosím používejte u svých domén ověření pomocí SPF, pak je doručování i na servery Google v pořádku.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
TV203380 publikoval nový komentář 3. 8. 2022
2

Stejný problém, občas končíme ve spamu i přes nastavený SPF záznam. DKIM chybí, udělejte s tím prosím něco, jinak budeme muset přejít jinam.

Role: Zákazník
MV270050 Změnil status na publikováno 3. 8. 2022