DKIM a smtp na Wedos

Vyřešeno2.15K zhlédnutíDoményDKIM
3

Dobrý den,

kdy konečně wedos začne používat DKIM pro smtp?

Myslím, že v dnešní je pro zajištění doručování je téměř nuntostí SPF, DKIM a DMARC. Pochopitelně s ohledem na potlačování spamu. Tím, že zprávy nepodepisujete zbytečně diskreditujete Váš hosting a přijde mi to jako škoda. Máte k tomu nějaký praktický důvod? Ostatní hostingy (které znám), normálně podepisují všechny zprávy, bez ohledu na to zda jsou odeslány přes mail() nebo přes poštovní server.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 29. 8. 2022
-1
MB313456 29.06K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Vlákno nyní uzavírám z důvodu neaktivity. V případě potřeby založte nový dotaz nebo nás kontaktujte pomocí kontaktního formuláře.

Role: Podpora
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 29. 8. 2022
0

Dobrý den,

možná vám pomůže tento odkaz, kde se již řešil DKIM.

Jak overit domenu pro email adresu DKIM

LB285258 publikoval nový komentář 4. 6. 2021

Dobrý den,
zmíněné DNS záznamy se ale nepromítnou do emailu poslaného přes poštovního klienta, resp. přes SMTP server. Zkuste sám sobě poslat email a pak se podívejte do jeho zdrojového kódu a žádný podpis tam nenaleznete. Narozdíl od emailu, který si pošlete přes funkci mail().
Wedos se tím ani netají, že to tak mají nastavené, ale mě by zajímalo, jaký k tomu mají důvod. Rád bych, aby moje emaily měli dobro reputaci a kd tomu kromě SPF bezesporu patří i DKIM, resp. na základě toho přísně nastavený DMARC. Nesedí-li SPF a DMARC, patří email do koše (resp. odmítnout) a je po problémech se spamem.

Dobrý den,
dotaz ohledně podepisování DKIM při odesílání skrze naše SMTP byl předán technikům. Vyčkejte prosím jejich odpovědi. Děkujeme.

Dobrý den,

je někde k dohledání odpověď na dotaz výše? (podepisování DKIM při odesílání skrze STMP Wedosu)

Řeším stejný problém jako klient a odpověď na jeho dotaz, kterou jste jej vyzýval(a), že má vyčkat, jsem nenašel.

Děkuji

3

Dobrý den, pod odkazem není odpověď na otázku. Všichni diskutující si jsou vědomi, že v současnosti DKIM na SMTP nepodporujete, nás ale zajímá proč, a kdy bude podpora DKIM na SMTP zavedena.

Nechce se mi přesouvat služby jinam, ale komunikace se zákazníky je v současnosti ze strany Wedosu naprosto mizerná. Zejména když se jedná o divná rozhodnutí, která nejste schopni normálně obhájit.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 4. 6. 2022
1

Řešíme stejný problém!

Role: Zákazník
TJ285257 publikoval nový komentář 16. 7. 2022

Dobrý den,

pokud máte nějaký specifický problém, prosím kontaktujte nás přes kontaktní formulář https://hosting.wedos.com/cs/cform.html , prosím autorizovaně a popište nám váš problém co nejpodrobněji.

Děkujeme.

0

Wedos je dobrý jako parkoviště domén, bohužel s poštou fungovat neumí. Doporučuji OneBit, tam Vám ze vším poradí do půl hodiny od autorizovaného požadavku, popřípadě pomůžou s nastavením. Mimochodem poštu podepisují standardně i DKIMem, takže né že ji musíte posílat jen přes mail(), aby někomu došla řádně podpsaná (= nespam). To ale asi dělají všichni kromě Wedosu.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 19. 7. 2022
0
RM130195 44.31K - WEDOS Internet, a.s. 1 Komentář

Dobrý den,

děkujeme za podněty, předaly jsme je vývojářům mailserveru. Prozatím prosím používejte u svých domén ověření pomocí SPF, pak je doručování i na servery Google v pořádku.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer (WEDOS WebSite, WEDOS OnLine).
TV203380 publikoval nový komentář 3. 8. 2022

Dobrý den,
aby to nezapadlo, připojuji se k výše uvedené poptávce po DKIM.

Netrpělivě čekáme nějaký výstup z řešení podnětu 🙂

2

Stejný problém, občas končíme ve spamu i přes nastavený SPF záznam. DKIM chybí, udělejte s tím prosím něco, jinak budeme muset přejít jinam.

Role: Zákazník
MV270050 Změnil status na publikováno 3. 8. 2022