DNS a DNSSEC u jiného poskytovatele pro domény nepodporující servery Wedos – nastavení.

Vyřešeno425 zhlédnutíDNS
0

Dobrý den,

mám vygenerovaný vlastní DNS klíče (Digest) – DS RECORDS u jiného poskytovatele zdarma, protože Vaše DNS – DNSSEC servery si s doménou *.art, *.fun atd. zatím nerozumí. V nastavení DNSSEC jsem vše nastavil dle poskytovatele, ale údaje jsem zapsal do řádku DS 1 a 2. Digest type od jiného poskytovatele je 2 a 4. Pokud je tedy digest type u vás DS, tak to pravděpodobně musím dát asi do řádku DS 2 a 4? Ostatní jsem nastavil správně (key tag, algorithm a digest). Jinak by bylo dobré při registraci domén *.art *.fun atd. nenabízet volbu použít naše DNS(DNSSEC), pokud s doménou nefungují. Já se divil, že moje *.EU doména běží (Vaše servery mají podporu) a ostatní domény *.art atd. jsou v erroru při generování DNSSEC.

Ještě druhá otázka. Koupil jsem od Vás webhosting pro moje 4 domény. Předtím jsem měl aktivován Website free pro tři domény. Pokud budu používat pro všechny domény placený webhosting, zůstane mi možnost pro jiné domény použít do budoucna opět již aktivovaný Website free pro tři domény? (například pro dceru).

Děkuji za odpověd a přeji hezký den. WEDOS je SUPER.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 12. 5. 2023
0

Všechny moje domény jsou registrované u WEDOS.

Jestli jsem Vás správně pochopil, tak bych měl použít svoje DNS servery u někoho jiného a DNSSEC používat od Vás? Nebo může Vaše DNS a DNSSEC použít Vaše servery u domén *.fun *.art atd. Někde v nastavení mi vyskočilo okno, že nemůžu pro tyto domény použít Vaše WEDOS DNS. DNS tedy od jiného poskytovatele a DNSSEC nastavit server WEDOS?

DNS a DNSSEC mám zatím od deSEC.io zdarma.

Řeším domény dolar.dog, dolardog.art, dollardog.art. Dle webu VERISIGN/LABS (Analyzing DNSSEC problems for dolar.dog) mám vše OK v zeleném, pouze jedna položka je červená (zamítnuto) a to „No DS records found for dolar.dog in the dog zone“. Možná je ta položka irelevantní a mělo by to být u deSEC OK.

Díky za info 🙂

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 21. 4. 2023
Prohlížíte 1 ze 6 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.