Dobehnutie služby alebo prevod zostávajúceho obdobia služby

0

Dobrý deň.
Prosím, ak už nemám záujem o jednu zo služieb (webhosting), je možné previezť zostávajúce obdobie na inú službu (webhosting)?
Za odpoveď ďakujem

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 19. 6. 2023
0
83.36K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Vlákno nyní uzavírám z důvodu neaktivity. V případě potřeby založte nový dotaz nebo nás kontaktujte pomocí kontaktního formuláře.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 19. 6. 2023
0
83.36K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

ano, nevyužité prostředky můžete převést na jinou hostingovou službu. Postupujte podle návodu na výpověď, do textového okna uveďte žádost o převod a název nebo číslo služby, kterou chcete prodloužit.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 2. 6. 2023
0

Ďakujem za odpoveď.
Teda ak mám na hostingu „A“ zostávajúcu dobu 6 mesiacov a požiadam o prevedenie tohto zostávajúceho obdobia na hosting „B“, pribudne mi na hostingu „B“ týchto 6 mesiacov?
Len, či to správne chápem.
Za odpoveď ďakujem

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 2. 6. 2023
0
83.36K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Záleží na variantě webhostingu a jiných okolnostech, ale obecně fakturační oddělení vezme zbývající hodnotu webhostingu jako částku, a tuto částku převede jako platbu za část období jiné vybrané hostingové služby.

Například pokud hosting A je NoLimit a B LowCost, dostanete převedením A na B více než 6 měsíců, protože jde o „převod“ dražší služby na levnější. Naopak pokud by B byl Extra, dostanete míň než 6 měsíců, protože „převádíte“ levnější službu na dražší.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Edited answer 2. 6. 2023
0

Ďakujem za odpoveď.
Ak pôvodný hosting „A“ je NoLimit a hosting „B“, je tiež NoLimit?
Za odpoveď ďakujem

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 2. 6. 2023
0
83.36K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Nejspíš to bude 1:1, ale nevím, jak fakturační oddělení řeší například bonusová období za přechod od konkurence a jiné mimořádnosti.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 2. 6. 2023