Dobrý den, jak mohu prodloužit doménu? Nepřišla mi výzva k úhradě.

Vyřešeno1.05K zhlédnutíDomény
0

………………..

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 16. 4. 2020
0

Dobrý den, přihlaste se do administrace a v horním menu najděte „domény“. Zobrazí se Vám tabulka se všemi doménami na vašem zákaznickém účtu. Klikněte na doménu, kterou chcete prodloužit. V informacích vidíte položku „Expirace“ a vedle počtu dní do expirace je odkaz „prodloužit“. Na ten klikněte. Vyberte počet let, o které chcete prodloužit doménu a klikněte na objednat prodloužení. Poté vám přijde e-mail nebo pokračujte přes horní menu „fakturace“ > levé menu „objednávky“. Odtud můžete prodloužení rovnou zaplatit.

Role: Zákazník+ Web: https://kb.wedos.com/cs/ Vizitka: Pokud máte nějaký problém, prosím, popište co nejvíce podrobností. Na dotazy typu "nejde mi web, potřebuji ho spravit", se odpovídá velmi těžce - nikdo jiný netuší, jestli využíváte WordPress, Drupal, Joomlu, Prestashop, .., zda se jedná o čistou instalaci nebo nefunguje zaběhnutý web. V ideálním případě přiložte i adresu daného webu, aby se podpora a komunita mohly podívat na konkrétní problém a nemusely si ho představovat. Doporučuji se také podívat na https://kb.wedos.com/cs/ , kde najdete spoustu užitečných rad na vyřešení vašich problémů s webem :)
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 16. 4. 2020
0

Děkuji, já jen, že mi na mail nedorazila žádná notifikace o konci platnosti domény.

S pozdravem

Marek Němeček

Role: Zákazník
PK265670 publikoval nový komentář 3. 4. 2020
0
46.16K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

všechny doklady ke svému zákaznickému účtu naleznete v zákaznickém účtu v záložce Fakturace.

https://client.wedos.com/invoicing/

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Odpověděl na otázku 3. 4. 2020