Dobrý den, můžete mi prosím pomoci s nastavením DNS záznamů?

Vyřešeno273 zhlédnutíDNS
0

Snažila jsem se přesunout můj testovací eshop u Shoptetu na doménu registrovanou u vás. Bohužel i když se ,,to “ tváří jako, že jsem to udělala správně neustále mi vyskakují doplňkové okna s informacemi, že je potřeba stále něco na doméně opravovat, upřímně nejsem IT a moc tomu nerozumím. Můžete mi prosím s tímto pomoci podle tohoto návodu? https://podpora.shoptet.cz/hc/cs/articles/360003140812-Spu%C5%A1t%C4%9Bn%C3%AD-e-shopu-na-vlastn%C3%AD-dom%C3%A9n%C4%9B Primární nameserver ns1.myshoptet.com sekundární nameserver ns2.myshoptet.com NSSET( pouze pro české domény) SHOPTET. Moc děkuji za ochotu s pozdravem Kolísková

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 27. 9. 2021
0
RM130195 44.31K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

velice se omlouváme za pozdní odpověď. Informace o dotazu se nám ztratila a tak jsme o něm nevěděli. Naštěstí to vypadá, že se vám hned další den podařilo vše korektně nastavit, je to tak? Nyní je již vše v pořádku? Potřebujete ještě s něčím pomoci?

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer (WEDOS WebSite, WEDOS OnLine).
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 27. 9. 2021
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.