Doména se nezobrazuje v přehledu domén po převedení z uživatele na uživatele
Dobrý den,
provedl jsem veškeré potřebné kroky (o kterých vím) pro převedení domény z jednoho uživatele na druhého, ale domény se stále v mém účtu nezobrazují v přehledu a nemohu je nikde dohledat tak abych na ně napojil web. Emaily o úspěšném převedení mi přišly a vše jsem potvrdil dle návodu. Nevíte prosím, kde může být problém?
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
VF398307 Vybral nejlepší odpověď 1. 9. 2025
3 Odpověď
VF398307 Vybral nejlepší odpověď 1. 9. 2025
to nepomohlo, takže opět – celý den se nemohu přihlásit so své schránky, pořád mi to píše, že přihlášení selhalo. přihlašuji se otiskem prstu, zkoušela jsem i zadat ručně heslo a nic?
Role: Zákazník
JP328023 Změnil status na publikováno 31. 8. 2025
Dobrý den,
při popisu Váše problému buďte více konkrétní, nebo založte vlastní vlákno, nebo ještě lépe nás kontaktujte přes kontaktní formulář nebo na chatu
Role: Podpora
JP328023 Odpověděl na otázku 31. 8. 2025