Doména se nezobrazuje v přehledu domén po převedení z uživatele na uživatele

Vyřešeno298 zhlédnutíDoménypřevod domény
0

Dobrý den,

provedl jsem veškeré potřebné kroky (o kterých vím) pro převedení domény z jednoho uživatele na druhého, ale domény se stále v mém účtu nezobrazují v přehledu a nemohu je nikde dohledat tak abych na ně napojil web. Emaily o úspěšném převedení mi přišly a vše jsem potvrdil dle návodu. Nevíte prosím, kde může být problém?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
VF398307 Vybral nejlepší odpověď 1. 9. 2025
1
8.28K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Komentář

Dobrý den,

zkuste postupovat dle návodu zde

Role: Podpora
VF398307 Vybral nejlepší odpověď 1. 9. 2025
0

to nepomohlo, takže opět – celý den se nemohu přihlásit so své schránky, pořád mi to píše, že přihlášení selhalo. přihlašuji se otiskem prstu, zkoušela jsem i zadat ručně heslo a nic?

Role: Zákazník
JP328023 Změnil status na publikováno 31. 8. 2025
1
8.28K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Komentář

Dobrý den,

při popisu Váše problému buďte více konkrétní, nebo založte vlastní vlákno, nebo ještě lépe nás kontaktujte přes kontaktní formulář nebo na chatu

Role: Podpora
JP328023 Odpověděl na otázku 31. 8. 2025