Doménový e-mail najednou „neexistuje“

Vyřešeno802 zhlédnutíDNS
0

Prosím, od včera jsem nic neměnila. Ještě ráno v 6 mi přišel e-mail a teď, když mi byl na adresu info@barevnysvetduse.cz odeslána zpráva, tak nedošla. Odesílateli přišla zpráva, že adresa neexistuje. Mám ty e-maily nějaké prokleté. :o(

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 22. 5. 2023
0

Prosím, obávám se, že jsem zrušila nastavení, co případně mohlo fungovat, kdyby se opravila nějaká chyba.

Dokud to fungovalo, tak byl systém takový, že se zprávy posílali na wedos a odtud přes smtp do mé soukromé gmailové adresy. Odtud jsem pak odesílala e-maily se zadanou doménovou adresou odesílatele.

Bylo to nastavené podle návodů, které už teď vůbec nevím, kde najdu a vše normálně fungovalo.

Asi po roce ale najednou byla adresa na black listu, údajně proto, že jsem v dns záznamek neměla něco potřebného, aby gmail v pohodě odesílal a doručoval zprávy z gmailové schránky s doménovou adresou odesílatele. Tak jsem hledala a nastavila i to. A zase vše nějakou dobu fungovalo bez problémů.

Najednou mi ale přestala odcházet pošta. To jsem opravila změnou záznamu „spf“. Vše fungovalo. A druhý den najednou přestaly e-maily přicházet. Toto je aktuální stav – odesílateli se vrátí zpráva, že má adresa neexistuje, nebo nemůže přijímat zprávy.

Uvítám jakýkoli návod, jak vše nastavit, aby mi e-maily přicházely i odcházely bez problémů. A neohrozilo to zároveň hromadnou poštu odesílanou přes MailerLite.

Předem moc děkuji! Jsem už zoufalá.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 3. 5. 2023
Prohlížíte 1 ze 15 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.