Dostala jsem vyzvu od nic.cz k uhrade domeny.

Vyřešeno384 zhlédnutíFakturace
0

Dostala jsem vyzvu od nic.cz k uhrade domeny. Jak to udelam?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 29. 8. 2023
0
93.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

doména je vedena v zákaznickém účtu Vitaly T. ze společnosti VITALATIV s.r.o. Na tohoto zákazníka je vedena i fakturace domény.

Chcete-li převzít správu domény, postupujte těmito kroky:

  1. Přesuňte doménu do svého účtu pomocí autorizačního hesla podle tohoto návodu.
  2. Změňte fakturační údaje podle tohoto návodu.

Po změně fakturačních údajů systém vystaví a zašle novou fakturu.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 29. 8. 2023
0
3.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

o jakou doménu se jedná? Výzvu k platbě k prodloužení domény byste měl najít ve fakturačním emailu, který je u domény nastavený.

Role: Podpora
VŠ337642 Odpověděl na otázku 12. 8. 2023
0
3.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

U domény artplatform.cz vidím, že Vám byla výzva k platbě zaslána 7.7. 2023 a poté ještě upozornění na expiraci 4.8.2023. Doporučuji Vám zkontrolovat, jestli Vám emaily nespadly do spamu. Výzvu k platbě jsem Vám nyní nechal znovu zaslat.

Role: Podpora
VŠ337642 Odpověděl na otázku 12. 8. 2023
0
3.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

pokud si přejete výzvu k platbě zaslat na jiný email, než je ten fakturační, doporučím Vám si fakturační email změnit v zákaznické administraci zde. Po změně se vygeneruje nová objednávka a výzva k platbě se Vám na nový email automaticky zašle.

Role: Podpora
VŠ337642 Edited answer 13. 8. 2023