Dotaz na maily

Vyřešeno429 zhlédnutíVirtuální servery
0

Dobrý den.

nejdou mi dnešním dnem cca 12,00 hod odesílat a přijímat maily.

Děkuji

Bělaška

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
Vybral nejlepší odpověď
0

Dobrý den,

tak dle zakázání filtrováni SSL/TLS pomohlo, vyčkáme do nové verze nod32 klienta, děkuji za pomoc

Role: Zákazník
Vybral nejlepší odpověď
0
JŠ255861 31.13K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

  • odesílání v pořádku funguje?
  • Jedná se o emailového klienta Thunderbird?
  • Víte jakou máte IP adresu?
  • Zobrazuje se Vám nějaké chyba?
  • O jakou schránku se přesně jedná?
Role: Podpora Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
Odpověděl na otázku
0

Dobrý den, od dnešního odpoledně máme podobný problem, odeslaná pošta se přestala ukládat do složky s odeslanymi zprávami. Do to doby vše fungovalo. Používáme klient Thunderbird. Domény app-doprava.cz a czcargo.cz. IP adresa serveru ze kterého se odesílají emaily je 89.203.149.22. Odeslaná zprava je jinak normálně doručená a zprávy přijímáme.

Děkuji Mach

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno

Dobrý den,

pravděpodobně se jedná o problém s aktualizací ochrany antiviru/firewallu ESET. Můžete to prověřit dočasným zakázáním ochrany popř. jen zakázáním modulu „Ochrana poštovních klientů“.
Případně ještě zkuste řešení v odpovědi podpory ESET na
https://forum.eset.com/topic/26355-thunderbird-7843-email-fetching-problem/

0

Dobrý den, zkusíme a dám vám vědět.

Děkuji

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno

Kategorie