Dotaz na nefunkční tlačítko – koupit při nákupu mobilem

Vyřešeno1.00K zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

prosím Vás chtěla sjem se zeptat, zákaznící i píšou, že jim nejde koupit věci před mobil – pokud kliknou  na detail produktu, kde jsou míry, barva a chtějí dát do košíku – tak se načte jakoby kousek a nic. Nejde to, píšou mi to již od včera od večera.  Když jsem zkoušela přes počítač, tak to mi šlo.  např z mobilu  http://www.hitomat.cz/novinky-ctvrtek-1232020/damske-tmave-modro-zluto-oranzove-vzorovane-letni-saty-new-look-xxxl-50

Celkově se mi zdá, že se celý web na mobilu , ale zdá se mi i ted na počítači načítá dlouho.

Prosím, nemůžete se na to podívat, kde by mohla být chyba?

Děkuji Vám mockrát.  Monika H.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 26. 3. 2020
0
46.10K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

u webů na vlastním řešení bohužel nevíme, jak pomoci. Omezeně jsme schopni poradit s běžnými redakčními systémy, ale to případ vašeho webu bohužel není.

Doporučil bych kontaktovat vývojáře redakčního systému, který používáte. Můžete také zkusit změnit verzi PHP, ideálně dle doporučení vývojáře nebo tvůrce webu.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 26. 3. 2020
0

Dobrý den,

web máte vytvořený pomocí nějakého redakčního systému jako je prestahop nebo WordPress s nějakým s pluginem?

Web vypadá spíš na nějaký vlastní systém, vytvořený firmou, v takovém případě bych spíše požádal o kontrolu z jejich strany.

MV270050 Změnil status na publikováno 12. 3. 2020
0

Děkuji Vám moc za zprávu, ted jsem to zkoušela a nechala jakoby načítat dál to KOUPIT – tak za chvíli to spadne do server nenalezen.

Role: Zákazník
PK265670 Změnil status na publikováno 12. 3. 2020