e-mail (neplatný certifikát)

Vyřešeno3.02K zhlédnutíDomény
0

Dobrý deň, už dlhšiu dobu (cca 3 týždne) mi neprichádzajú mailové správy do aplikácie gmail na telefóne. Pri pokuse o znovu nastavenia odch/prich servera aplikácia zobrazuje chýbu certifikátu a nie je možné nijakým spôsobom dokončiť nastavenie imap účtu.

Taktiež chybu certifikátu mi zobrazuje aj Outlook v PC pri každom zapnutí outlooku, avšak po odkliknutí „naďalej používať server“, poštový klient funguje.

Viete mi prosím pomôcť?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 publikoval nový komentář 18. 7. 2019
0
6.47K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 4 Comments

Dobrý den,

zadáváte správné servery příchozí/odchozí pošty? Ty naleznete v detailu konkrétního webhostingu v tabulce „Adresy služeb“.

KB218908 Edited comment 7. 2. 2020