e-mail (neplatný certifikát)

Vyřešeno2.68K zhlédnutíDomény
0

Dobrý deň, už dlhšiu dobu (cca 3 týždne) mi neprichádzajú mailové správy do aplikácie gmail na telefóne. Pri pokuse o znovu nastavenia odch/prich servera aplikácia zobrazuje chýbu certifikátu a nie je možné nijakým spôsobom dokončiť nastavenie imap účtu.

Taktiež chybu certifikátu mi zobrazuje aj Outlook v PC pri každom zapnutí outlooku, avšak po odkliknutí „naďalej používať server“, poštový klient funguje.

Viete mi prosím pomôcť?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 publikoval nový komentář 18. 7. 2019

Situaci s konkrétní službou vyřešíme e-mailem.

0
6.13K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 4 Comments

Dobrý den,

zadáváte správné servery příchozí/odchozí pošty? Ty naleznete v detailu konkrétního webhostingu v tabulce „Adresy služeb“.

KB218908 Edited comment 7. 2. 2020

Ano, zadávám je správně, přesto mám stejné problémy.

Situaci s konkrétní službou vyřešíme e-mailem.

Nějaké řešení? Mám stejný problem

Dobrý den,

obecným řešením je aplikovat náš kořenový certifikát dle:
https://kb.wedos.com/cs/webhosting/zakladni-informace-webhosting/certifikacni-autorita-wedos

Zkontrolovat si antivirový program, zda nevytváří „vlastní“ certifikáty pro poštovní služby či neprovádí jinou jejich kontrolu – toto dělá s oblibou Avast

V neposlední řadě se ujistěte že nepoužíváte formát IMAP a SMTP serveru jako imap.vasedomena.cz či smtp.vasedomena.cz

Nezabezpečený email – tedy označený přijatý email v gmailu se musí řešit dle nápodědy z jejich strany. Možná se jedná pouze o SPF, případně o email, který se tváří podvržen, případně mu chybí certifikát jako takový , to vyřešíte vlastní m poštovním serverem například na našem VPS