E-mailová adresa

Vyřešeno432 zhlédnutíMailhostingemailová schránka leadhub shoptet
0

Dobrý den,

pro jednoho našeho klienta, který je u vás (vitalcountry) spravujeme e-mailing (newslettery) prostřednictvím e-mailingového nástroje Leadhub. Klient má e-shop na Shoptetu. Obecně se v rámci e-mailingu doporučuje využívat k odesílání newsletterů využití domény třetího řádu. V administraci Shoptetu a Leadhubu jsme tedy vytvořili a nastavili doménu třetího řádu newsletter.vitalcountry.cz. Nicméně společně s tím musí i existovat e-mailová adresa, např. ****@newsletter.vitalcountry.cz, která se pro tyto účely bude používat. Nechceme prostřednictvím Wedosu odesílat hromadný mailing. K tomu využíváme Leadhub. Nicméně musí existovat identifikace odesílatele e-mailu, tedy info@newsletter.vitalcountry.cz. Pokud bychom k mailing používali pouze e-mail ****@vitalcountry.cz, tak to zavání spamem a tím, že by transakční e-maily mohly padat do SPAMu. Jak prosím tedy vytvořit e-mailovou adresu ****@newsletter.vitalcountry.cz.

Podpora Leadhubu mi s tím logicky nedokáže poradit, ti tohle neřeší. Shoptet taktéž ne, komunikoval jsem to s nimi a odkázali mne na stranu, kde má klient hosting. Což jste vy. Můžete mě prosím navést jak to vytvořit?

Děkuji,

L

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 20. 2. 2025
0
129.62K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

vitalcountry.cz u nás ale má jenom doménu, hosting, včetně mailů (podle MX záznamů) máte u Shoptetu.

Můžete newsletter.vitalcountry.cz založit v DNS a nasměrovat na tytéž MX servery jako má hlavní doména – DNS záznamy spravujete také u Shoptetu. Jestli jejich servery tu subdoménu dokážou zpracovat Vám říct nedokážu, ale pro různá ověření by to stačit mělo.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 20. 2. 2025
0

Ze Shoptetu jsem dostal tuhle odpověď:
MX záznamy můžeme přidat pro subdoménu, ale je třeba pro dané schránky, tedy na té subdoméně, najít provozovatele. My totiž e-mailové schránky na subdoméně neumíme.
Pokud si tedy pro danou schránku najdete provozovatele, můžeme pro ni nastavit MX záznamy dle potřeby.

Čili chápu to správně, že klient si musí nejprve danou schránku někde zaregistrovat/zakoupit a poté by to Shoptet mohl nastavit? Teoreticky by to mohl udělat u vás ne? Vy podobné řešení nabízíte: https://wedos.cz/mailhosting/
Než hledat jiného provozovatele.

Děkuji,
L

Role: Zákazník
MB313456 Edited answer 29. 1. 2025
0
129.62K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Chápu. Ano, Mailhosting můžete zřídit i pro subdoménu. Pak stačí jen založit schránku a u Shoptetu nastavit v DNS 5 MX záznamů pro subdoménu s hodmotami:

10 mx1.wedos.email
10 mx1.wedos.global
10 mx1.wedos.com
10 mx1.wedos.mx
20 mx1.wedos.online

Číslo před adresou je priorita.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 29. 1. 2025
0

Moc vám děkuji, předám info na klienta, aby zařídil schránku. Poté předám info na Shoptet, ať to nastaví. Prosím nechejte tohle vlákno ještě otevřené. Pokud by nastaly nějaké komplikace, tak bych se zde ozva.

Děkuji

L

Role: Zákazník
MB313456 Edited answer 29. 1. 2025
0

Dobrý den, klient registruje e-mailovku a má dotaz, se kterým si popravdě nevím rady ani já. Hned v prvním kroku je Nastavení DNS a je zaškrtnuto: nastavit záznamy na DNS serverech Wedos (nemění DNS servery u domény).

Má to tak nechat?

Děkuji

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 31. 1. 2025
0
49.72K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

myslíte stále vitalcountry.cz? Nebo jakou doménu máte na mysli?

Role: Podpora
TJ285257 Odpověděl na otázku 31. 1. 2025
0

Dobrý den, ano jde stále o klienta vitalcountry.cz. Klient by si rád zakoupil tu e-mailovku, ale v prvním kroku se hned zarazil na tom, co jsem vám popisoval.

Děkuji za odpověď 🙂

Lukáš

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 4. 2. 2025